7. helmikuuta 2010

Omppupiirakkaa

Mä olen omituinen, pakko myöntää. Mä kuuntelin Tapani Kansan (!!) Veikko Niemistä, koska se on vaan niin renkuttava fusku, ja oon pakottanut Tn tanssimaan sitä mun kanssa monetmonet kerrat. Hyviä muistoja. No kuitenkin, Veikko Niemisestä tuli mieleen, että tiistaina täällä alkaa olympialaisten oheistoimintana tanssimaratooni, jonka juuret ulottuvat kolkytluvun Amerikkaan ja sellaiseen elokuvaan kuin Ammutaanhan hevosiakin. Ideana on tanssia neljä tuntia, ja pysähtyä ei saa. Musiikkina on ihan kaikkea, swingeistä discoon. Täytyy mennä, koska yksi maailman parhaista asioista on tanssia kunnes tipahtaa, eikä enää vaan pysty.

Tehtiin eilen omppupiirakkaa!Raakana:
Ja uunista tulleena:
Tätä on enää palanen jäljellä. Ei hullumpaa lauantai-illan ajanvietettä. Ja hyvää!

1 kommentti: