15. marraskuuta 2009

Laskettelukausi on alkanut!

Ja sen myötä mun työt tietenkin. Torstai-iltana meillä oli koulutus Cypress Mountainilla, jonka päätteeksi meidän tuleva esimies vain kysyi, että huomenna avataan ja pääseekö kukaan töihin. Aloitin perjantaiaamuna ja viikonloppu vierähtikin lumisissa maisemissa. Joka kerta on ollut yhtä jännää ajaa aamulla ylös vuorille lumeen ja illalla tulla takaisin syksyn "lämpöön". Kaikkein parasta on se, että ihmiset on kamalan innoissaan lumikauden alkamisesta. Pari kertaa olen kadunkulmassa kuullut huudahduksia "Whistlerissä on jo metri lunta!" ja "Cypress avasi tänään!". Se on niin puhdasta iloa ja innostusta että siitä tulee väkisinkin hyvälle tuulelle.

Paljon on kerrottavaa viimepäiviltä, mutta taidan tehdä sen maanantaina (mulla on siis sunnuntai-ilta) tai tiistaina, jotka mulla on vapaana. Olen myös luovuttanut-tarvitsen kumisaappaat. Ilman ei yksinkertaisesti pärjää. Huomiseen!

1 kommentti: